Ecommerce Marketing Marketing Online SEO

Strategia de Smart Link Building Pentru ROI & Vanzari

Elaboreaza-ti Strategia de Link Building Intr-un Mod Inteligent

Intr-o lume digitala, in care calatoria consumatorilor este condusa de motoarele de cautare, SEO este ghidul care te ajuta sa iesi in fata. Ce implica SEO printre multe altele? O strategie de Link Building bine pusa la punct. Daca nu ai idee cum sa faci un Link Building care sa iti aduca si rezultate, citeste acest articol si lasa-te ghidat de cativa pasi esentiali pentru reusita afacerii tale.

Totul se rezuma la crearea unei strategii eficiente de construire a linkurilor, in special, in cazul in care vrei sa atragi atentia consumatorilor moderni. Poate fi un joc lung, asa ca este timpul sa te alaturi lui!

Ce vei descoperi in acest articol:

Notiunea de Smart Link Building
Diferenta dintre linkurile naturale si nenaturale
10 Sfaturi esentiale pentru construirea strategiei de Link Building
5 Pasi avansati pentru un Smart Link Building de succes
Cum ar trebui sa arate linkurile optime pentru strategia ta
Ce sa eviti atunci cand iti construiesti strategia de Link Building
Top 5 instrumente utile pentru Smart Link Building

Ce Este un Link si de Cate Tipuri Poate fi

Un link reprezinta o conexiune de la A la B, de la pagina de referinta la pagina tinta.

*Site-urile B si C sunt legate unul de celalalt datorita citarii de pe site-ul A.

Iata care sunt tipurile de linkuri (terminologia folosita in SEO):

Inbound links = linkuri de intrare (care vin de la un site web catre site-ul meu)
Outbound links = linkuri de iesire (care pleaca de la site-ul meu catre alte site-uri)
External links = linkuri externe (care vin de la alte site-uri catre site-ul meu sau care pleaca de la site-ul meu catre alte site-uri)
Internal links = linkuri interne (care merg de la o pagina de pe un domeniu la o pagina diferita pe acelasi domeniu)
Backlinks = linkuri care vin din exterior catre site-ul meu (inbound links)

Notiunea de Smart Link Building

Unul dintre cei mai importanti factori de succes pentru afacerea ta este notorietatea. Pentru optimizarea SEO, notorietatea inseamna sa ai o autoritate de domeniu ridicata si o clasare pentru cuvintele cheie pe care le folosesc clientii tai. Desi pare greu de obtinut, gandeste-te ca ea vine la pachet cu o strategie solida de Link Building.

Daca vrei sa ai parte de rezultate optime in urma procesului de Link Building, atunci va trebui sa il faci intr-un mod cat se poate de Smart. Ce inseamna asta?

Construirea de linkuri este un proces care presupune obtinerea unor hyperlinkuri de pe alte site-uri web catre site-ul tau. Acestea se mai numesc si backlinks. Motoarele de cautare (,,search engines”) vad backlinkurile drept o recomandare de pe alte site-uri. In termeni mai simpli, alte site-uri considera continutul tau atat de valoros incat sunt dispuse sa-si trimita publicul catre site-ul tau.

Asadar, daca site-ul tau primeste backlinkuri din surse relevante si de calitate crescuta, Google iti va vedea site-ul ca pe o autoritate.

 

Diferenta Dintre Linkurile Naturale si Nenaturale

Linkurile naturale sunt acele linkuri de inalta calitate care amplifica autoritatea domeniului, crescand, totodata, pozitia ta pe pagina Google. Atunci cand paginile au linkuri de calitate indreptate spre ele, creeaza incredere in ochii virtuali Google. Site-urile credibile sunt recompensate de algoritmii gigantului de cautare, in vreme ce site-urile care nu au backlinkuri indreptate spre ele sunt pedepsite. Si… nimanui nu ii place sa fie pedepsit, mai ales atunci cand de asta depinde intreaga evolutie a afacerii tale.

Linkurile nenaturale sau spam, cum mai pot fi denumite, sunt acele linkuri artificiale destinate, in principal, manipularii clasamentului unei pagini. Acestea pot include linkuri achizitionate sau linkuri create de spammeri care se ataseaza la site-ul tau si il poate conecta la un alt site de calitate slaba.

Astfel, Google utilizeaza analize statistice pentru a stabili daca un link e natural sau nu, prin intermediul unei linii de baza a ceea ce considera el a fi normal.

Prin urmare, NU poti arata natural, trebuie SA FII natural!

10 Sfaturi Esentiale Pentru Construirea Strategiei de Link Building

Esti la inceput si vrei sa-ti construiesti linkurile in mod corect si fara eforturi sau cheltuieli considerabile?

Iata cateva sfaturi care cu siguranta te vor ajuta:

1. Cunoaste-ti publicul – Daca vrei sa atragi cat mai multi utilizatori pe site, trebuie sa stii foarte bine cine este publicul tau si cum ar arata publicul ideal pentru tine. Te va ajuta sa iti mentii si sa-ti extinzi, in acelasi timp, audienta actuala, sa ajungi la noi segmente tinta care sunt interesate de ceea ce ai de oferit.

Spre exemplu, daca ai un site de fashion si vinzi haine pentru femei cu varste de peste 35 de ani, iar recent te-ai gandit sa-ti extinzi linia de produse prin adaugarea unor articole de vestimentatie pentru adolescente, atunci este cazul sa-ti adaptezi continutul la acest grup nou de public tinta. Pentru a ajunge la noul tau public, trebuie sa obtii linkuri de pe alte site-uri web, unde noul grup tinta ar putea fi gasit.

2. Fa o lista cu site-uri care iti vor atrage audienta – Atunci cand iti cunosti foarte bine audienta, este usor sa-ti faci o lista cu site-urile care te pot ajuta sa ajungi la ea. Gaseste mai intai site-urile care deja atrag publicul dorit, iar linkurile de pe aceste site-uri te vor ajuta sa ajungi la acei oameni care ar putea fi interesati de site-ul tau, dar nu au aflat inca de existenta lui.

❗ Important: Gaseste cuvinte cheie si site-uri conexe!

Introdu inceputul unui termen de cautare in Google, iar acesta iti va afisa un numar de cuvinte cheie si expresii din campul lexical al acestuia. Daca vei intelege termenii de cuvinte cheie cei mai relevanti pentru publicul tau, acest lucru iti va permite sa determini pe cine sa tintesti.

Spre exemplu, daca ai un site care vinde copertine si vrei sa afli si alte cuvinte preferate de potentialii tai clienti sau doresti sa stii cu ce cuvinte se claseaza competitorii tai, da un search pe Google:

Cu toate acestea, iti va fi greu sa gasesti site-uri legate de cuvintele tale cheie daca te bazezi doar pe aceste interogari standard ale motorului de cautare. Insa nu iti face griji! Mai jos vei gasi instrumentele necesare care vor face toata treaba pentru tine.

3. Solicita backlinkuri – Gandeste-te la cunostintele tale care detin un blog sau un site, iar tot ce trebuie sa faci este sa soliciti un backlink, insa trebuie sa fii atent la relevanta acestuia pentru nisa ta. Daca backlinkul nu este relevant, acesta nu va avea impactul dorit si poate fi chiar si daunator.

De pilda, daca ai un site cu produse cosmetice bio destinate, in special, femeilor cu varste de peste 18 ani, iar site-ul tau a fost mentionat intr-un articol de blog de fashion, este posibil ca acest lucru sa nu iti aduca deloc trafic organic pe site, deoarece oamenii care citesc articole despre fashion sunt interesati de acest domeniu vestimentar si nu vor lua in seama produsele tale bio.

4. Construieste relatii – Exista numeroase oportunitati de a construi legaturi bune. Poti incepe cu comunitatile legate de nisa, cum ar fi: forumuri, bloguri sau grupuri sociale. Incepe sa contribui cu comentarii si postari interesante si relevante, oferind, in acelasi timp, valoare contextuala fiecarei discutii. Participand in mod activ la aceste comunitati online, vei putea obtine pe langa backlinkuri bune, si acces la cele mai actuale stiri din domeniul tau de interes si te vei putea conecta la oameni care iti impartasesc pasiunile.

5. Da un testimonial – Acesta reprezinta un scenariu cu castig de ambele parti. Multe dintre companii ofera sansa de a spune cateva cuvinte despre experienta ta de utilizare a produselor lor, deoarece reprezinta o modalitate foarte buna de a consolida increderea clientilor. Totodata, este o oportunitate perfecta pentru tine sa obtii un backlink, precum si trafic potential de pe acel site. In general, are o rata de aprobare foarte ridicata fata de mailurile solicitate de un link standard.

6. Creeaza-ti un blog – Daca intentionezi sa-ti creezi un blog cu o postare si un backlink catre site-ul tau, considera-l un timp pierdut. Orice blog trebuie mentinut in viata prin postari (,,blog posts”) in mod regulat. Atentia ta trebuie sa fie centralizata pe nevoile clientilor tai, iar in timp, vei castiga autoritate. In plus, trebuie sa te asiguri ca ai continut relevant, util si foarte bine si clar structurat.

Important: Foloseste guest blogging!

Ce inseamna guest bloggingul? Este atunci cand inviti pe cineva din afara companiei tale sa scrie un blog care va fi publicat pe site-ul tau. Scriitorul va lucra probabil in aceeasi industrie sau va fi un expert pe subiectele tale de interes.

Aceasta abordare implica schimbul de continut valoros (,,guest posts” sau postari de oaspeti) si relevant cu un public mai larg si este un mod usor de a castiga backlinkuri de calitate.

Poti face un pas inainte, incluzand in mod natural un link util inapoi la propriul site pentru a educa si a interactiona cu publicul respectiv.

7. Listeaza site-ul in directoare web de incredere – Sunt multe directoare online care nu transmit valoare reala utilizatorilor de internet, drept urmare, Google le-a exclus din rezultatele cautarii sale. Insa, exista si directoare pe care ti-ai dori sa fii listat, deoarece iti ofera oportunitatea de a posta un link catre site-ul tau si mai mult decat atat, informatii utile despre potentialii tai clienti. Astfel, va fi mult mai usor sa te indexezi in principalele motoare de cautare si sa fii gasit de catre utilizatori.

8. Intampina-ti oaspetii cu o postare potrivita – Pot exista o multime de bloguri sau site-uri care sa accepte sa-ti publice articolul, insa, inainte de a-l scrie, trebuie sa te asiguri ca:
– blogul / site-ul este relevant pentru subiectul tau (de pilda, daca articolul tau vorbeste despre cum sa faci SEO in 2021, asigura-te ca acesta nu ajunge pe un site de asigurari, spre exemplu)
– te axezi pe calitate (trebuie sa scrii intr-un mod atractiv, profesionist si corect gramatical)
– articolul tau nu se concentreaza pe cat de minunata este compania ta, deoarece, nu uita ca scopul articolului este sa fie cat mai util si sa atraga potentialii clienti pe site.

9. Foloseste Social Media – O alta modalitate excelenta de a obtine linkuri catre continutul tau si de a ajunge la noi segmente de public este prin utilizarea retelelor de socializare. Asigura-te, asadar, ca partajezi noul tau continut prin intermediul acestora.

Daca ai Twitter, poti trimite chiar niste tweeturi anumitor persoane carora le-ar putea placea articolul tau. Daca folosesti Facebook, ai optiunea de a-ti promova articolul, iar daca oamenii sunt incantati de continut, acestia il pot partaja sau pot vorbi despre el pe alte retele de socializare si in acest fel poti primi si alte linkuri.

                   

10. Verifica calitatea linkurilor si continua acest proces – Este extrem de important sa verifici in mod regulat site-ul pentru a curata profilul de pagini junk (linkuri daunatoare). Urmareste orice linkuri trimise de persoanele care comenteaza pe paginile tale, deoarece linkurile spam de la utilizatorii din afara pot fi daunatoare si pentru SEO.

Ori de cate ori creezi continut nou, servicii sau lansezi produse noi, trebuie sa gasesti oportunitati de a te conecta la acele pagini noi.

 

5 Pasi Avansati Pentru un Smart Link Building de Succes

1. Descopera backlinkuri comune cu cele ale concurentilor tai

Rezerva-ti putin timp, fa un mic research si descopera backlinkurile in comun cu concurentii tai, pe care tu nu le ai inca. Gandeste in felul urmator: daca competitorii tai au reusit sa obtina aceste backlinkuri, inseamna ca si tu poti. Tot ce trebuie sa faci este sa analizezi aceste backlinkuri si sa le obtii si tu. Intr-un capitol urmator, iti vom prezenta un instrument care te va ajuta.

2. Obtine un link indirect de la concurentul tau

Este des intalnit ca unii dintre competitorii tai sa se conecteze la aceleasi site-uri. Cu ajutorul unui instrument vei gasi locurile la care se conecteaza concurentii tai. In general, aceste site-uri sunt autoritati mari din domeniul tau de interes.

3. Recupereaza-ti backlinkurile ,,moarte” (broken backlinks)

In cazuri mai putin fericite, este posibil sa gasesti ,,broken links” catre site-ul tau, fie din cauza modificarii locatiei paginii tale, fie in cazul in care un alt site owner a scris gresit linkul tau, iar drept urmare, acestea se vor intoarce cu o eroare 404. Astfel de probleme pot aparea, de cele mai multe ori, dupa ce un site a fost relansat sau migrat in alt domeniu.

Nu te intrista! Orice problema are si o rezolvare. Tot ce trebuie sa faci este sa redirectionezi acele broken links catre o alta pagina si problema este ca si rezolvata.

4. Transforma mentiunile in backlinkuri

Este o modalitate extrem de simpla de a obtine backlinkuri de calitate. In ce consta ea? Daca cineva a scris ceva despre tine (a mentionat marca, produsul sau serviciul tau) fara a realiza un hyperlink catre pagina ta, NU trece cu vederea! Contacteaza webmasterul care a facut acest lucru si cere-i sa transforme acea mentiune intr-un backlink ☺.

Te intrebi oare cum ai sa gasesti aceste mentiuni? Exista cate un ,,tool” pentru fiecare intrebare, iar noi ti-l vom pune pe tava intr-un capitol urmator.

5. Incearca sa fii la curent cu noile linkuri ale concurentilor tai

De cele mai multe ori, o reactie rapida poate sa insemne diferenta dintre succes si esec, iar pe internet este destul de similar. Este foarte important sa fii constient de activitatile concurentilor tai, asa ca fii cu ochii in patru 👀.

Deja incepi sa te simti ca un detectiv in cautarea de linkuri suspecte? Inseamna ca suntem pe drumul cel bun.

Acum ce mai astepti? Du-te si construieste acele linkuri, insa nu inainte de a te asigura ca site-urile sunt relevante pentru nisa ta si ca prezinta un risc scazut pentru profilul tau de backlink.

Cum ar Trebui sa Arate Linkurile Optime Pentru Strategia ta

⚓ Utilizeaza anchor texte (ancore) naturale si relevante – Asigura-te ca acestea folosesc aceeasi culoare, de preferat, o nuanta care reda paleta de culori a marcii tale si care se evidentiaza puternic.

*Daca nu iti este clara notiunea de anchor text, iata un exemplu care te va ajuta:

Ancora este un fragment de text care poate fi accesat pentru a te trimite la o alta pagina. In general, ancora descrie foarte pe scurt despre ce este vorba in pagina respectiva.

Un alt exemplu de ancora poate fi reprezentat in imaginea de mai jos, care face parte dintr-un articol despre optimizarea SEO a denumirii de produs pentru magazine online:
– prima ancora este reprezentata de al doilea bullet (scris cu albastru deschis), unde face trimitere catre un articol scris de Google;
– cea de-a doua ancora de la finalul imaginii face trimitere catre un alt articol de pe blogul Moloso, care vine in ajutorul cititorilor pentru a intelege cat mai bine diferite concepte din SEO.

✂ Simplifica structura denumirii linkurilor tale – Ar trebui sa contina adresa URL si cel mai important, sa incluzi cuvantul cheie al paginii in URL (,,slug”).

De exemplu: https://moloso.ro/google-ads/

✨ Optimizeaza-ti ancorele – Pentru linkurile interne, incearca sa utilizezi cuvinte cheie pentru care vrei sa fie clasat site-ul tau in cautari.

Pentru linkurile externe, nu trebuie sa folosesti cuvinte cheie pentru care doresti sa se claseze propriul site, deoarece, in acest mod le spui motoarelor de cautare ca vizualizezi un alt site web ca fiind mai mult un expert in zona in care pretinzi ca activezi.

💫 Fa legaturi interne – Sa presupunem ca serviciile de Google Ads se pot conecta cu serviciile de SEO, asadar, trebuie sa gasesti o modalitate de a introduce un link creativ si relevant catre pagina SEO.

Pe langa conectarea la servicii conexe sau la pagini de produse (in cazul in care detii un site de e-commerce), include linkuri catre un continut nou de blog care sa vina in completarea ofertelor tale. De pilda, un articol despre ,,Optimizare SEO Magazine Online” ar servi drept o oportunitate buna de a te conecta la pagina serviciului respectiv si invers.

👍 Linkurile trebuie sa vina din pagini autoritative – Trebuie sa te asiguri ca obtii linkuri din surse autoritare, nu din surse cu o calitate scazuta.

⚠️ Linkurile trebuie sa vina din surse relevante – Nu obtine linkuri din surse care nu se potrivesc cu subiectul paginii tale si aminteste-ti ca este vorba de calitate atat din partea ta, cat si din cealalta.

Citeaza-ti cercetarea, include informatii utile din alte surse si conecteaza-te la site-urile partenere atunci cand sursa informatiilor este fiabila si de incredere. Doar in acest mod poti crea un continut original de calitate pe site-ul tau.

🌟 Atrage trafic calificat pe site-ul tau – Castiga linkuri care vor trimite vizitatori de inalta calitate pe site, nu pe aceia care vor sta pe site si nu vor aduce conversii.

🔗 Realizeaza un mix sanatos de linkuri follow si nofollow – „Nofollow” le spune motoarelor de cautare sa nu urmeze linkul. Unele motoare le urmeaza pur si simplu pentru a descoperi pagini noi, dar aceste linkuri nu trec de echitatea linkului, deci pot fi utile in situatiile in care o pagina este fie conectata la o sursa de incredere, fie a fost platit sau creat de proprietarul paginii de destinatie, facandu-l un link nenatural.

Este cat se poate de firesc ca site-ul tau sa aiba un echilibru intre linkurile follow si nofollow. Este posibil ca un link nofollow sa nu transmita autoritate, insa, in schimb, ar putea trimite trafic valoros pe site si chiar ar putea duce la linkuri follow viitoare.

📈 Cantitatea de linkuri trebuie sa creasca in timp

🎯 Linkurile trebuie sa fie castigate natural sau ,,targetate” strategic – Linkurile nu trebuie sa fie generate automat.

Adaptat dupa: https://ahrefs.com/blog/wp-content/uploads/2021/02/04-link-building-3.png

Ce sa Eviti Atunci Cand iti Construiesti Strategia de Link Building

Profilurile cu linkuri spam contin, de fapt, linkuri construite in moduri nenaturale, ascunse sau cu o calitate foarte scazuta. Cumpararea de linkuri sau angajarea intr-un schimb de linkuri reprezinta o cale usoara, insa acestea sunt practici riscante, care ar putea sa-ti puna in pericol intreaga ta munca. Nu te lasa tentat sa alegi calea cea mai usoara, deoarece Google este mereu cu ochii pe tine, drept urmare, iti poate sanctiona site-ul cu linkuri spam.

Mai mult decat atat, nu incerca sa manipulezi clasarea site-ului tau in rezultatele cautarii (,,search engine results”).

Google vrea sa castigi linkuri, nu sa le construiesti, iar linia dintre acestea este, de cele mai multe ori, neclara. Pentru a evita penalizarile pentru linkurile spam, Google precizeaza in mod clar practicile pe care ar trebui sa le evitam:

🚫 Linkuri achizitionate
Google si Bing incearca sa reduca cat mai mult influenta linkurilor platite in rezultatele lor de cautare organice.

Site-urile web care au fost surprinse cumparand sau vanzand linkuri risca penalitati.

🚫 Schimburi reciproce de linkuri
Liniile directoare Google in ceea ce priveste calitatea avertizeaza impotriva schimburilor de linkuri intr-un mod excesiv, precum si a programelor partenere similare care se desfasoara exclusiv in acest scop.

Cu toate acestea, acest tip de schimb realizat pe o scara mai mica nu duce automat la declansarea unor alarme de spam pentru linkuri.

Este important sa te conectezi la persoane cu care colaborezi si sa le faci sa se conecteze, in schimb, la tine.

🚫 Linkuri de calitate scazuta de la directoare web
In trecut, acestea reprezentau adesea o metoda de manipulare. Exista multe directoare web cu plata pentru destinatie de plasare pentru a deservi aceasta piata si a se transmite drept legitime, cu diverse grade de succes.

Insa, aceste tipuri de site-uri tind sa arate foarte asemanator, cu liste mari de site-uri web si descrierile lor. In general, cuvantul cheie critic al site-ului este utilizat sub forma de text de ancorare pentru a face legatura inapoi cu site-ul expeditorului.

Exista mult mai multe tehnici manipulative de construire a linkurilor pe care motoarele de cautare le-au identificat, insa, in majoritatea cazurilor, au gasit metode algoritmice pentru reducerea influentei lor. Pe masura ce apar noi sisteme de spam, inginerii vor continua sa lupte impotriva lor cu algoritmi directionati, recenzii umane si colectarea de rapoarte de spam de la webmasteri si SEO.

Top 5 Instrumente Utile Pentru Smart Link Building

Construirea de linkuri naturale ti se pare o treaba extrem de dificila si epuizanta? Nu iti mai irosi timpul de gandire. Ai nevoie de instrumente profesionale care sa te ajute in acest sens. Iti punem la dispozitie 5 dintre cele mai bune instrumente pentru a-ti crea strategia de Link Building potrivita afacerii tale.

Asadar, vom incepe cu SEMrush, Ahrefs si Moz, deoarece, este bine stiut faptul ca sunt cele mai versatile instrumente SEO cu capacitati puternice de construire a linkurilor.

 

1. SEMrush

Instrumentul SEMrush Backlink Gap te ajuta sa compari propriul profil de linkuri cu concurentii tai, precum si sa descoperi oportunitati de valorificare a linkurilor neexploatate.

Efectuarea unei analize a intersectiei de backlinks este unul dintre cele mai bune puncte de plecare pentru orice campanie de consolidare a linkurilor, luand in considerare faptul ca utilizezi statistici ale concurentilor pentru a identifica oportunitati bazate pe site-uri care se leaga in mod deschis de altele care concureaza in acelasi spatiu ca si tine.

❗ Un alt instrument util pentru construirea strategiei de Link Building pe care SEMrush il contine este: SEMrush Link Building Tool.

 

2. Ahrefs

Analiza concurentilor este una dintre cele mai bune modalitati de a gasi oportunitati de consolidare a legaturilor.

Poti face acest lucru cu Site Explorer de la Ahrefs – un instrument de verificare a backlinkurilor, lider in industrie.

Daca nu ai o pagina catre care vrei sa creezi linkuri, incepe cu raportul Best by Links pentru un domeniu concurent.

De asemenea, poti adauga un filtru „404 not found” pentru a descoperi paginile nefunctionale cu backlink.

Numai acest raport iti poate oferi suficiente oportunitati de construire a linkurilor nefunctionale pentru a te tine ocupat luni de zile si pentru a castiga sute de linkuri de calitate.

In cazul in care ai deja o pagina la care vrei sa creezi legaturi, introdu o pagina concurenta si verifica raportul Backlinks. Aici vei vedea fiecare backlink care indica pagina.

❗ Aceasta este doar o mica parte din cate poate face platforma Ahrefs pentru a te ajuta sa-ti construiesti intr-un mod inteligent strategia de Link Building ideala.

 

3. Moz

Pentru crearea de linkuri, trebuie sa te concentrezi in special pe instrumentul sau – Link Explorer. Te va ajuta sa analizezi profilul de backlink al oricarui site web. Poti sa-l utilizezi pentru a gasi oportunitati de link, pentru a elimina linkuri necorespunzatoare si pentru a repara linkuri defecte.

De asemenea, iti arata ce site-uri au folosit linkuri catre site-ul tau. Acest lucru te ajuta sa selectezi cuvintele cheie potrivite pentru continutul tau in viitor si sa obtii mai multe backlinks.

 

4. Common Backlinks Tool (CBLT)

Acest instrument pentru backlinkuri te ajuta sa:

– construiesti linkuri avansate
– gasesti cele mai bune surse de linkuri ale concurentului
– utilizezi celebra „metoda hubfinder“ in construirea linkurilor
– gasesti huburi din industrie care se leaga de concurentii tai.

Astfel, vei putea sa:

– gasesti backlinkuri obisnuite de pana la 50 de domenii
– gasesti oportunitati de linkuri pe care nu le vei gasi in alta parte
– utilizezi metode dovedite de prospectare a linkurilor
– filtrezi rezultatele analizei dupa cele mai importante valori SEO.

5. Link Juice Thief (LJT)

 

LJT te va ajuta sa:

– iti convingi concurentii sa te conecteze (indirect)
– compari linkurile de iesire ale concurentilor
– gasesti pagini cu autoritate puternica in nisa ta
– compari linkuri de iesire de pana la 50 de domenii
– beneficiezi de o tactica de construire a linkurilor mai putin cunoscuta
– te pui in hotspot-ul graficului de legături.

 

Cocluzii:

Linkurile sunt importante pentru SEO, asadar, construirea de linkuri ar trebui sa fie o parte esentiala a strategiei tale SEO.

Campania de Link Building te poate ajuta sa generezi mai mult trafic si sa atragi noi segmente de public pe site-ul tau.

Nu te lasa ispitit de practicile rele! Acestea iti pot afecta clasamentul.

Construirea de linkuri este o strategie de creștere si face parte din practicile de optimizare SEO Off-Page.

O strategie de succes pentru Link Building ar trebui sa vizeze, in principal, atragerea unui public nou interesat de ceea ce are de oferit site-ul tau.

Un Link Building facut ca la carte va conduce la un clasament pe pozitii superioare in Google si iti va creste brand awarenessul.

Daca vrei sa-ti construiesti o strategie de Smart Link Building optima pentru afacerea ta, nu ezita sa ne contactezi. Iti vom veni in ajutor pentru a te clasa printre primele pozitii in rezultatele cautarii.

Author

Iolanda Dinu

Online Marketing Specialist