Ecommerce Marketing Online SEO

Structura SEO Pentru un Site E-commerce: Cum se Contruieste si De Ce Este Importanta

geometry

Optimizarea SEO a structurii unui site reprezinta punctul de plecare in randul afacerilor dezvoltate in mediul online. Acest aspect se naste din dorinta de a raspunde corespunzator cautarilor facute in cadrul motoarelor de cautare si bineinteles pentru afisarea in paginile de rezultate ale acestora.

Printre motivele pentru care un website ar trebui sa fie optimizat in cadrul motoarelor de cautare amintim: cresterea traficului calitativ si relevant, marirea numarului de conversii si cresterea vanzarilor. De asemenea, cu cat structura interna este logica si echilibrata, cu atat experienta utilizatorilor este placuta.

Asadar, daca se doreste cresterea traficului si a vanzarilor pe un site de e-commerce (comert electronic) procesul de structurare a website-ului din punct de vedere SEO este esential. In cele ce urmeaza ne dorim sa raspundem in mod specific nevoilor antreprenorilor de comert electonic si sa cream o baza de intelegere despre optimizarea motorului de cautare pentru a transmite semnalele corecte catre Google si pentru a pregati succesul promovarii SEO.

Ce gasesti in articol?

  1. Ce inseamna e-commerce SEO?
  2. Ce inseamna o structura de website?
  3. De ce este necesara optimizarea SEO pentru un site de e-commerce?
  4. Importanta structurii site-ului de e-commerce
  5. Keyword research
  6. Arhitectura site-urilor web
  7. Cum se optimizeaza structura site-ului
  8. Organizarea structurii URL-urilor

Ce inseamna e-commerce SEO?

Strategiile SEO pentru magazinele online implica, de obicei, optimizarea titlurilor, descrierilor de produse, meta datelor, structurii de linkuri interne, structurii de navigatie pentru procesul de cautare si experienta utilizatorului. Fiecare produs pe care il vinzi in business-ul  tau online, ar trebui sa aiba o pagina dedicata ce este conceputa pentru a atrage trafic relevant provenit din motoarele de cautare.

Cu toate acestea, trebuie sa tii cont in permanenta si de paginile statice dedicate administrarii site-ului precum: pagina principala (home), pagina despre (about), pagina de intrebari frecvente (FAQ), pagina de blog, pagina cu raspunsuri din centrul de ajutor si pagina de contact.

Ce inseamna o structura de website?

Structura site-ului web (sau arhitectura site-ului web) este, in esenta, modul in care iti organizezi navigarea si iti asezi paginile web pe site-ul tau. Cand vorbim de structura unui website, ne gandim de cele mai multe ori la structura de organizare a paginilor si URL-urilor care reprezinta un element deosebit de important privind realizarea optimizarilor SEO in cadrul unui site.

Cea mai buna structura a website-ului pentru SEO include elemente precum o bara de navigare curata (sau usor de urmarit), linkuri interne care urmeaza cai logice pentru vizitatorii de pe intreg site-ul si posibilitatea de a filtra informatiile in subseturi sau pagini suplimentare. Indiferent unde s-ar putea afla un vizitator pe site-ul tau, acestuia trebuie sa-i fie intotdeauna usor si rapid sa gaseasca lucrurile de interes, de aceea, obiectivul principal pe care il are SEO in structurarea unui site este de a crea un mediu accesibil pentru utilizator si experienta acestuia.

Mai precis, specialistii trebuie sa se asigure ca paginile sunt usor de accesat, cu precadere cele importante, respectand regula celor 3 click-uri care ne indica faptul ca un utilizator trebuie sa dea maximum 3 click-uri pe site pentru a naviga pe oricare din pagini.

In acest sens, trebuie luate in calul cateva aspecte precum: structurarea realizata avand la baza un research al cuvintelor cheie, structurarea realizata avand la baza categoriile, subcategoriile tematice, alegerea cuvintelor cheie ce vor fi introduse in site pe baza volumului de cautare de care dispun acestea si clasificarea lor in functie de topicuri de interes.

Citeste si: Studiu de Caz SEO Vegis.ro – 4867.51% ROI, Cost / Venit 2.01%

De ce este necesara optimizarea SEO pentru un site de e-commerce?

  • Cumparaturile online au reprezentat 21,3% din totalul vanzarilor cu amanuntul in anul 2020, comparativ cu 15,8% in anul 2019 (Digitalcommerce360)
  • 89% dintre consumatori folosesc motoarele de cautare pentru a lua deciziile de cumparare (SEMrush)
  • 44% dintre navigatori isi incep procesul de cumparare din mediul online cu o cautare in Google (nchannel)
  • 37,5% din tot traficul unui site de comert electronic provine din motoarele de cautare (SEMrush)
  • 23,6% din comenzile de comert electronic sunt legate direct de traficul organic (Business Insider)
  • 13% dintre consumatori sustin ca o postare pe blog a inspirat o achizitie (nchannel)

Importanta structurii site-ului de e-commerce

Optimizarea SEO, continutul relevant si structura website-ului joaca un rol important in determinarea gradului de clasare a site-ului tau in Google. Utlizatorii percep pozitia de afisare a site-ului in rezultatele Google ca fiind direct proportionala cu popularitatea acestuia, aspect ce le confera o atitudine pozitiva si increzatoare pentru afacerea respectiva.

De asemenea, vizitatorii vin pe site-ul tau pentru a face cercetări de produse, pentru a se informa sau pentru a achizitiona un produs. Daca pe site-ul afacerii tale exista prea multe pagini si o navigatie greoaie, experienta utilizatorului va fi ingreunata si dificila, aspect ce il poate determina sa paraseasca site-ul.

Asadar, intrucat navigarea trebuie sa fie usoara, este necesar sa clasifici si sa conectezi produsele, subcategoriile si categoriile intre ele astfel incat acestea sa fie cat mai usor de gasit.

Realizarea structurii SEO a unui website, ajuta la rezolvarea acestor probleme, simplificand navigarea si pastrand paginile cat mai simple, astfel incat utilizatorilor sa le fie cat mai rapid si la indemana sa realizeze o conversie. Totodata, un site cu imagini de rezolutie mare trebuie optimizat corespunzator astfel incat viteza de incarcare sa nu fie afectata.

Un alt aspect important in construirea structurii site-ului, il reprezinta asigurarea faptului ca motoarele de cautare pot naviga cu usurinta in interiorul acestuia. Motoarele de cautare acceseaza site-ul cu ajutorul unor crawlere, iar datoria specialistilor SEO este de a le usura munca acestora printr-o arhitectura cat mai prietenoasa.

Scopul crawlerelor web, precum GoogleBot, este sa inteleaga si sa indexeze continutul pentru a oferi utilizatorilor rezultate precise in SERP. Cu cat structura site-ului este mai logica si pertinenta pentru interogare, cu atat mai usor va fi pentru crawlerele site-urilor sa inteleaga si sa livreze continutul cu precizie consumatorilor.

web crawlers

Sursa: https://www.seobility.net/en/wiki/images/2/28/Search-engine-crawlers.png

Prin urmare, o structura clara conduce la o intelegere mai buna a site-ului de catre Google, lucru extrem de important pentru SEO. O structura optima a site-ului permite motoarelor de cautare sa gaseasca si sa indexeze rapid continutul, prin urmare, conduce la un clasament mai inalt in rezultatele Google.

Totodata, este posibil ca in site sa existe postari pe blog care sunt destul de similare din punct de vedere al temelor abordate. Spre exemplu, daca scrii articole despre SEO, va fi posibil sa existe si pagini (de servicii sau de blog) care sa targeteze exact aceleasi cuvinte cheie. Asta inseamna ca cele doua pagini se vor canibaliza, asa ca se va naste o concurenta cu propriul tau continut pentru rankarea in Google. Google o va afisa in search (SERPs) pe cea pe care o va considera mai relevanta pentru cautarea facuta.

Pentru a evita o astfel de situatie este necesar sa declari care dintre cele doua pagini este mai importanta pentru site-ul tau de e-commerce.

Prin urmare, vei avea nevoie de o structura interna buna si de o taxonomie clara, astfel incat toate acele pagini sa functioneze optim prevenind situatia in care se va crea competitivitate intre pagini.

Keyword research

Keyword-urile sau cuvintele cheie, sunt esentiale in construirea unei strategii SEO pentru optimizarea site-ului de e-commerce. In general, este indicat sa le mentionezi in titlul produsului, descriere, meta taguri, H1, H2 si chiar in denumirea imaginilor.

In aceasta etapa, se analizeaza cu atentie volumul de cautari al cuvintelor cheie (cat de des sunt cautate acestea), CPC-ul (cost-per-click) care ne arata cat de competitiv este cuvantul si nu in ultimul rand intentia din spatele cautarii realizate de utilizator.

Un alt aspect important pe care este necesar sa-l iei in calcul, in momentul realizarii unei strategii bune de cuvinte cheie, pentru structurarea SEO a site-ului tau de e-commerce, este reprezentat de impartirea listei de cuvinte cheie in trei categorii distincte: cuvinte cheie informationale, cuvinte cheie tranzactionale si cuvinte cheie comerciale (investigationale).

  • Cuvintele cheie informationale sunt acele cuvinte pe care utilizatorii le folosesc pentru a cauta retete, stiri, sfaturi, intamplari si alte aspecte de natura informativa.
  • Cuvintele cheie tranzactionale sunt acele cuvinte pe care utilizatorii le folosesc atunci cand intentia este de cumparare.
  • Cuvintele cheie comerciale, reprezinta acele cuvinte utilizate pentru realizarea unor interogari in care utilizatorii cerceteaza optiunile de cumparare de care dispun fara sa aiba inca o intentie clara de cumparare.

Deoarece fiecare tip de cuvant cheie prezinta oportunitati diferite, este foarte important sa existe o lista diversificata de cuvinte cheie in momentul conturarii structurii magazinului online pentru a nu irosi nicio ocazie favorabila de a optimiza paginile. Cuvintele cheie se vor introduce in elementele SEO importante ca:

  1. Link intern (denumirea categoriei/subcategoriei)
  2. URL
  3. Title Tag
  4. Description Tag
  5. Headings
  6. Images
  7. Content

In e-commerce principalul factor de ranking SEO este titlul paginii care trebuie sa includa negresit cuvantul cheie pe care il alegi pentru un anumit produs sau categorie. Acest lucru ofera site-ului o posibilitate mai mare de afisare in rezultatele cautarii. Pentru a afla mai multe despre cuvintele cheie si intentiile din spatele cautarilor poti accesa acest articol.

Arhitectura site-urilor web

Arhitectura site-urilor web reprezinta modul in care paginile unui site web sunt structurate si legate intre ele. O arhitectura ideala a site-urilor web ajuta utilizatorii si crawlerele motoarelor de cautare sa gaseasca cu usurinta ceea ce cauta pe un site web.

Motivele pentru care este importanta arhitectura

Conform celor mentionate mai sus, am stabilit ca arhitectura sau structura unui site este extrem de importanta.

Iata 3 motive pentru care se considera esentiala optimizarea ei:

  • In primul rand o arhitectura de site optimizata ajuta crawlerele motoarelor de cautare sa gaseasca si sa indexeze toate paginile de pe site-ul web;
  • In al doilea rand, daca paginile cu autoritate SEO ridicata sunt conectate intern la alte pagini, autoritatea (PageRank-ul sau Link Juice-ul) se va transmite la toate acele pagini conectate prin intermediul link-urilor. Spre exemplu, daca in site exista pagini care se afla la un numar mare de click-uri fata de pagina principala (home) sau nu sunt deloc conectate la o pagina din site, GoogleBot va intampina dificultati in gasirea si indexarea paginilor respective.
  • In al treilea rand, o arhitectura realizata corect va facilita experienta utilizatorilor.

Arhitectura de tip Flat

arhitectura site de tip flat

In general, o arhitectura de site „Flat” este o optiune mai buna pentru SEO. O arhitectura plata reprezinta o arhitectura prin care utilizatorii si crawlerele motoarelor de cautare pot accesa orice pagina de pe site in maximum 3 click-uri sau chiar mai putin.

Pe de alta parte, daca arhitectura site-ului este de tip „Deep”, inseamna ca pentru pentru a ajunge la anumite pagini, un utilizator este nevoit sa apese poate intre 4-5-10 click-uri, ceea ce este nerecomandat, deoarece scopul arhitecturii este sa usureze cat poate de mult navigarea utilizatorilor pe site, prin reducerea semnificativa a numarului de click-uri.

deep arthitecture

Sursa imagine

Aplicarea acestui tip de arhitectura este importanta in primul rand deoarece o arhitectura cu putine click-uri ajuta la transmiterea autoritatii paginiilor mai usor prin linkuri catre paginile de interes, precum paginile de produse. In al doilea rand, aceasta usureaza munca botilor in gasirea tuturor paginilor web de pe site, aspect ce va maximiza bugetul de crawling.

Pentru a construi acest tip de arhitectura este necesara impartirea continutului din site in categorii si subcategorii, astfel incat principalele categorii sa fie direct conectate la pagina de pornire (home), iar toate categoriile si subcategoriile conexe sa se regaseasca in aceeasi retea. In consecinta este mai mult decat necesara stabilirea unei structuri ierarhice a site-ului.

De exemplu, daca iti doresti crearea unei pagini noi, va fi indicat ca aceasta sa fie adaugata la o categorie deja existenta (mai exact linkuita intern din categoria principala).

Daca iti doresti crearea mai multor pagini noi care nu se potrivesc cu topicul categoriei, atunci se va realiza o noua categorie la care vei conecta paginile respective. Daca nu vei tine cont de aceste reguli, paginile vor fi adaugate aleatoriu, ceea ce va ingreuna functionare optima a site-ului din punct de vedere al relevantei.

Cum se optimizeaza structura site-ului

Inainte de a incepe conturarea unei arhitecturi, examineaza principalele resurse care determina utilizatorii sa realizeze conversii. In optimizarea continutului site-ului, trebuie mai intai sa creezi categoriile din site-ul tau.

Structura clara si conturarea categoriilor din site, dupa cum am stabilit, vor permite crawlerelor si utilizatorilor sa sorteze cu precizie informatiile pentru a gasi ceea ce cauta, asadar totul trebuie sa fie cat mai simplificat.

Pentru o intelegere mai clara a acestor concepte, vom lua ca exemplu realizarea unei structuri de site de la zero. Asadar, vom incepe prin construirea unei structuri ierarhice care va arata similar unei piramide (pagina de pornire, categorii, subcategorii, pagini sau postari individuale). In partea de sus a piramidei se va gasi intotdeauna pagina de pornire (home page) care ar trebui sa actioneze ca un hub de navigare pentru vizitatori.

O ierarhie este o modalitate de a organiza informatiile care reprezinta fundatia navigarii in site si structurii URL-urilor, asadar aceasta este un punct de plecare foarte important pentru realizarea unei structuri excelent optimizate.

Iata cateva caracteristici ale ierarhiei pe care ar trebui sa le ai in vedere:

  1. Creeaza o ierarhie logica si incerca sa nu complici procesul. Mentine totul cat mai simplu.
  2. Pastreaza fiecare categorie principala unica si distincta. Fiecare subcategorie ar trebui sa se raporteze la categoria principala sub care se afla.
  3. Pastreaza numarul principalelor categorii cat mai mic.

Incearca sa echilibrezi numarul de subcategorii din fiecare categorie. Categoriile trebuie sa fie destul de echilibrate si, in general, ar trebui sa aiba aproximativ aceeasi dimensiune. Daca o categorie are douasprezece subcategorii, in timp ce o alta categorie are doar patru subcategorii, aceasta ar putea deveni putin dezechilibrata.

Inainte de a merge mai departe, trebuie sa aducem in vedere o alta denumire a structurii ierarhice si anume conceptul de silozuri. Intr-un sitemap cu adevarat simplu, paginile se vor conecta la „copiii” lor. Pagina de pornire, de exemplu se va lega de o pagina de categorie care la randul ei se va lega de o subcategorie, iar mai apoi de paginile de produse. Toate aceste legaturi dintre pagina mama si paginile copii apar si in breadcrumbs si poarta numele de silozuri.

Breadcrumb-urile sunt linkuri care pot fi accesate cu un click si sunt de obicei vizibile in partea de sus a unei pagini sau a unei postari, ele reprezentand practic traseul ordonat care ii ajuta pe utilizatori sa-si urmareasca pasii realizati pentru a patrunde mai adanc in structura site-ului (silozuri), spre exemplu pe pagini de produse. Prin urmare, breadcrumb-urile reflecta structura site-ului.

Traseul este format din destinatii care sunt formate din nume de categorii / subcategorii separate de sageti care arata drumul parcurs pentru a ajunge la pagina curenta, dar si modalitatile de a reveni la pagina de pornire.

Breadcrumb-urile ofera o clasificare clara a site-ului facand navigarea mai usoara pentru utilizatori, ajutandu-i sa stie unde se afla in site. Acestea sunt foarte necesare deoarece imbunatatesc atat experienta utilizatorului, cat si activitatile SEO.

Iata un exemplu de breadcrumbs:

breadcrumbs exemplu

Pe langa breadcrumbs, un alt factor important de urmarit in structura site-ului care ajuta foarte mult la navigare este constituit de meniu. Prin urmare, navigarea intr-un site este alcatuita din 2 mari elemente principale, breadcumb-uri si meniu.

Meniul este practic cel mai comun element de ajutor pentru navigarea intr-un site, de aceea este nevoie sa fie cat mai bine optimizat.

Vizitatorii folosesc meniul pentru a gasi lucrurile de care au nevoie sau de care sunt interesati. Meniul ii ajuta sa inteleaga structura site-ului, motiv pentru care este esential sa se regaseasca toate categoriile principale in meniul de pe pagina de pornire.

Toate magazinele online au de obicei doua meniuri afisate in header. Unul pe partea stanga in care sunt listate categoriile principale si unul in care sunt afisate pagini importante si de interes pentru business precum: Promotii, Noutati, Reduceri, Colectii, etc.

De asemenea, in partea dreapta sus trebuie listate paginile importante care nu reprezinta categoriile de produse din magazin, precum ar fi paginile ce au legatura cu produsele favorite, contul personal al vizitatorului de pe site sau cosul de cumparaturi. Inclusiv acestea tin de structura website-ului.

In  schimb, meniul principal reflecta cele mai importante categorii de produse de pe site, precum in exemplul din imaginea de mai jos:

emag menu

La fel ca in cazul paginii de pornire, in meniu ar trebui sa existe cat mai putine link-uri posibile, pentru a-si pastra link juice-ul si relevanta atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare.

Organizarea structurii URL-urilor

Un al element principal in dezvoltarea unei structuri puternice a site-ului este structura de URL-uri. Structura adreselor URL are si ea un impact asupra clasamentului in afisarile din Google (SERP’s), asadar adresele URL simple si lizibile vor ajuta site-ul sa castige expunere si trafic calificat.

Atunci cand utilizatorii vad cuvinte familiare in rezultatele cautarii, pot avea o impresie mai buna in ceea ce priveste decizia rapida de a alege un site, in detrimentul altuia.

De exemplu, o adresa URL care apare scrisa

https://www.familio.ro/folder1/6564890

nu este la fel de utila ca

https://www.familio.ro/casa/corpuri-de-iuluminat

Daca site-ul are o structura SEO-friendly, care a fost trasata logic si ierarhic, URL-urile se construiesc foarte usor, in mod natural, urmarind ierarhia. Adresa URL este practic o alta modalitate prin care se comunica locatia in care se regaseste pagina in contextul site-ului.

Sa presupunem ca ierarhia site-ului arata astfel:

structura site

 

In acest caz, structura URL-ului pentru locatia fizica a magazinului Fashion Store din Rosetti va arata astfel:

  • fashionstore.ro/locatii/rosetti/

Asadar, dupa cum se poate observa in exemplul anterior, in construirea adreselor URL este indicat sa se introduca foldere care sa reprezinte pe scurt ierarhia structurii site-ului, mai precis ordinea nivelelor de la pagina de pornire, pana la cea de produs.

In general, dupa numele domeniului (root domain), se poate introduce in cel de-al doilea nivel, numele categoriei principale, urmat de numele sub-categoriei (daca este cazul), urmat apoi de numele paginii de produs.

Exemplu: magazinulmeu.ro/numecategorie/numesubcategorie/

Site-urile de e-commerce pot contine o serie mai lunga de foldere si subfoldere, dar ideea principala este de a crea o adresa URL concisa care sa contina cuvinte cat mai recunoscute.

Pentru a fi totul clar, vom continua mai jos cu o serie de exemple privind URL-urile de e-commerce care au tendinta de a deveni dezordonate.

Iata un exemplu de URL neoptimizat:

www.onlineshop.com/ro/category/imbracaminte-749/tricouri/M-51wWyz8Yjdl

Acest lucru este de evitat, deoarece ne dorim ca URL-urile (permalink-urile) sa fie cat mai clare, cat mai usor de citit si sa respecte pe cat este un template al structurii.

Iata si ce iti sugeram sa faci ca punct de pornire:

  • numedomeniu.ro (pagina de pornire)
  • numedomeniu.ro/nume-categorie/ (pagina categoriei)
  • numedomeniu.ro/nume-categorie/nume-subcategorie/ (pagina sub-categoriei)
  • numedomeniu.ro/numecategorie/nume-subcategorie/nume-subsubcategorie/ (pagina sub-sub-categoriei)
  • numedomeniu.ro/product/nume-produs/ (pagina produsului)

Destul de simplu, nu-i asa?

In momentul in care vei lucra la un site de e-commerce, vei descoperi ca o multime de CMS-uri (content management systems) creeaza implicit URL-uri dezordonate.

De exemplu, WooCommerce adauga gruparea /categorie-produs/ in adresa URL pentru toate paginile categoriei, ceea ce poate parea cam dezordonat.

Iata cateva exemple in acest sens:

magazinwoocommerce.ro/categorie-produs/saltele-ortopedice/

Exista pluginuri pe care le puteti folosi pentru a combate acest lucru, insa uneori este destul de complicat. Asadar, recomandarea noastra este sa nu va ingrijorati prea mult in legatura cu acest aspect, cu exceptia cazului în care adresa URL este intr-adevar neorganizata.

Iata cateva exemple de URL-uri optimizate:

  • https://floria.ro/buchete-flori/ (pagina categoriei)
  • https://floria.ro/buchete-flori/trandafiri/ (pagina subcategoriei)
  • https://floria.ro/buchete-flori/trandafiri/roz/ (pagina de filtru pe culoare)

Ca regula de evitat, incercati pe cat posibil sa nu repetati cuvintele cheie in structura URL-ului:

https://floria.ro/buchete-flori/buchete-trandafiri/buchete-trandafiri-roz/

Iata cateva sfaturi suplimentare pentru scrierea eficienta a adreselor URL:

  • Utilizeaza cuvinte scurte si caractere alfanumerice;
  • Include cuvantul cheie principal sau cuvintele principale;
  • Separa cuvintele prin cratime (-);
  • Nu folosi spatii sau alte caractere speciale;
  • Pastreaza adresele URL cat mai scurte si clare: 128 de caractere sau mai putin ca regula generala;
  • Creeaza URL-uri atragatoare pentru vizitatori utilizand cuvinte cheie descriptive;
  • Utilizeaza structura pe foldere logice pentru categorii si subcategorii de continut;
  • Evita sa folosesti parametrii URL;
  • Evita sa folosesti ID-uri de sesiune in URL-uri;
  • Ruleaza un audit al site-ului tau pentru a identifica rapid adresele URL care sunt prea lungi. De asemenea, tool-urile de SEO te pot ajuta sa identifici link-urile 404 (broken links), care sunt negative pentru SEO si alte probleme tehnice ale site-ului care afecteaza arhitectura SEO.

Concluzii

Multi dintre proprietarii business-urilor de comert electronic isi doresc sa obtina cresterea conversiilor, insa putini dintre acestia iau in calcul faptul ca inainte de a intreprinde un demers catre o conversie, vizitatorii trebuie sa fie mai intai atrasi si curiosi sa viziteze site-ul, iar pentru acest lucru SEO este indispensabil.

Exista o multitudine de lucruri pe care va fi necesar sa le retii daca iti doresti sa-ti optimizezi site-ul pentru motoarele de cautare, iar structura site-ului este una dintre cele mai importante metode de optimizare care te va conduce la un SEO de succes.

Structura site-ului reprezinta un produs ce necesita o implicare si gandire atenta, la care se adauga activitati de proiectare si organizare precise. De aceea, cel mai prielnic moment pentru a dezvolta o structura puternica a site-ului este inainte de a-l lansa online.

Cu toate acestea, daca ai deja un site functional, este la fel de indicat sa-ti imbunatatesti si refaci structura acestuia sau sa reorganizezi elementele de navigatie pentru a imbunatati functionalitatea din punct de vedere SEO.

In acest articol, am inglobat aproape toate lucrurile utile si importante pe care trebuie sa le cunosti despre crearea unei structuri de site din punct de vedere SEO.

Pentru o analiza completa a modului in care este structurat site-ul tau si pentru aplicarea optimizarilor corespunzatoare, ne puteti contacta pentru a va veni in ajutor.

 

 

Author

Daniel Ene

SEO Growth Hacker & Partner at Moloso Agency. Daniel Ene se considera unul dintre norocosii care si-a gasit pasiunea inca de la inceput. De peste 11 ani s-a implicat in proiecte mari si mici, de la start-upuri pana la companii internationale. Este in permanenta in cautare de nou si de evolutie atat profesionala, cat si personala. Zi de zi cauta, testeaza si implementeaza noi trucuri de SEO pentru a a-si ajuta clientii sa aiba succes.