80% Din Bugetul de Google Ads Este Pierdut

Expertii Nostri si Tool-urile pe Care le Folosim te Pot Ajuta Cu Aceasta Problema

Ne apreciaza

Vrei Sa Iti Duci Afacerea La Urmatorul Nivel?

De Ce Google Ads?

  • 82% din Userii de internet folosesc Google pentru a cumpara online
  • 65% din useri dau click pe anunturile platite
  • 50% din useri care dau click pe anunturi au sanse mai mari sa converteasca

Market Share Motoare de Cautare in Romania:

  • Google Are 99.22% Market Share in Romania.
  • Pe Mobile Google Acopera aproape 100% din piata de Search
  • 71% din utilizatorii romani folosesc Google pentru a face research inainte de cumparare

Tu ai o viziune, un obiectiv.

Noi avem o echipa si cunostintele necesare care sa te ajute sa ajungi unde iti doresti.

Modul de lucru
Audit&Research
Audit&Research

Strategie&Planificare
Strategie&Planificare

Lansare
Lansare

Strategie & Management

De la publicitatea in Google Display Network, pana la retargetarea vizitatorilorilor, clientii nostri folosesc serviciile si expertiza noastra pentru a-si construi brandul online si sa atraga clientii ideali. Vom face echipa impreuna pentru a crea si implementa campanii PPC targetate care sunt in perfecta sinergie cu site-ul tau.

mil Euro+
Buget administrat
+
Specialisti marketing online
+
Conturi administrate
Numar Nelimitat de Campanii

Campanii pe feed-uri de produse prin full API

Click-uri Frauduloase

Detectam si excludem click-urile frauduloase

Campanii Prin API-uri

Ex: Campanii in functie de vreme prin API Accuweather

Raportare Avansata

Dispunem de sisteme de raportare avansata

Google Search
Aceste tipuri de anunturi apar in rezultate Google deasupra celor organice. Aceste tipuri de anunturi arata clientilor tai informatii relevante despre serviciile si produsele oferite. Pot fi adaugate si linkuri de apelare Telefonica.
  1. Anunturi text cu informatii relevante
  2. Call to action si apelare Telefonica
  3. Apar primele in Google Search
Google Remarketing & Dynamic Remarketing

Atunci cand potentialii clienti iti acceseaza site-ul, ei pot vedea reclamele tale in Facebook, site-uri de stiri, bloguri. Anunturile sunt targetate si relevante in functie de interesul in produsele si serviciile tale. Pot fi facute pe cosul de cumparaturi, pe abandonul lui, sau pe cataloage de produse.

  1. Apar dupa ce clientii au vizitat site-ul
  2. Ei sunt “urmariti” online pe multe platforme
Youtube Ads

Youtube este al doilea motor de cautare din lume. Cu aceste tipuri de anunturi poti ajunge in fata a milioane de oameni, care vor reactiona la reclame, vizualizand canalele preferate.

  1. Plata doar daca reclama are 30 de secunde vizualizate sau la click
  2. Targete specifice pe grupuri de oameni si audiente
  3. Analytics in timp real in contul de Google Ads
Google Shopping Ads
Sunt afiate deasupra tuturor rezultatelor din Google. Ele contin informatii despre produse ca imagini, pret si site. Pentru aceste tipuri de campanii avem puse la punct automatizari pe feed-uri de produse SMART.
  1. Contin imagini de produs, pret si numele magazinului
  2. Apar deasupra tuturor rezultatelor
  3. Rate foarte mari de click
Gmail Ads

Anunturile din Gmail sunt afisate in partea de sus in email, langa taburile din inbox. O parte din ele pot fi expandate. La click pe aceste anunturi se deschide reclama pe formatul Gmail si pot contine imagini, video.

  1. Pot fi targetate pe vanzari, leaduri, traffic, branding
  2. Ele pot aparea in functie de cuvintele cheie targetate
  3. Pot fi facute dinamic.
Google Display Network

Aceste tipuri de anunturi si cele de tip display, care sunt bannere si pot fi text, imagini, video sau alte tipuri de media content. In Google Display Network sunt peste 2M de site-uri.

  1. Anunturi text, imagini, video sau content media
  2. Apar pe foarte multe site-uri locale
  3. Ideale pentru Brand Awareness