01
Audit
02
Research
03
Strategie
04
Implementare
05
Livrare
06
SEO este procesul de optimizare a unui site, pentru ca acesta sa fie pozitionat mult mai bine in cautarile Google. Se imparte in doua discipline: optimizare SEO OnPage si optimizare SEO OffPage. Ambele discipline ajuta website-ul sa atraga mai multi cumparatori online.
Scopul SEO este sa genereze trafic organic (neplatit) din motoarele de cautare. SEO raspunde nevoilor clientilor prin rezultate relevante pentru cautarile efectuate de acestia in Google.
Cand investesti in SEO vei observa mai multe beneficii:
Paginile website-ului tau vor raspunde mult mai bine la cautarile efectuate de potentialii clienti si vor aparea mult mai des in SERPs (search engine result pages)
Brandul tau va aparea frecvent in fata clientilor si vom creste vizibilitatea in search si increderea in brand.
Pe masura ce site-ul tau va aparea mai des in fata unei audiente largi, va deveni un vanzator tacut care va colecta lead-uri si va genera vanzari din cautarile facute in Google.
Canalul SEO este poate cel mai bun canal din punct de vedere ROI si cost/venit pe termen lung.
SEO este un instrument vital in cresterea afacerii tale si a prezentei online, insa nu este o disciplina care se face pe termen scurt si care sa aduca rezultate imediate.
SEO functioneaza foarte bine pe termen lung. Strategiile implementate astazi au nevoie de 6-12 luni pentru a arata rezultate, conform spuselor Google: https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=en